loading...
خط پارسی
alihp بازدید : 166 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار کاهش مصرف جوهر چاپگر

Fine Print 8

 

 

 

 

مدیریت و کاهش مصرف جوهر: این فقط یکی از هنرهای نرم افزار FinePrint است!

 

نرم افزار کوچک و کاربردی FinePrint میتواند مدیریت پرینتر را بر عهده گرفته و به پرینت های شما سروسامان بدهد. این نرم افزار آنقدر محبوب است که در طی مدت کوتاهی 8 نسخه از آن منتشر شده است. و توانسته جایزه های متعددی را کسب کند.

 

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به کاهش مصرف جوهر پرینتر، ایجاد فرم و سربرگ، و همچنین بهینه سازی و طول عمر پرینتر اشاره کرد.

alihp بازدید : 196 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی فونت

Fontographer 5.2

 

 

 

 

از فونت های متداول خسته شده اید؟ یا طراح هستید و میخواهید با خلاقیت خودتان یک فونت خاص طراحی کنید؟ این مطلب را دنبال کنید!

 

نرم افزار Fontographer یک دستیار کامل برای طراحی فونت است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فونت کاملا اختصاصی برای خودتان طراحی کنید. که شامل تمام حروف و همچنین اعداد باشد. و یا میتوانید یک فونت موجود را ویرایش کرده و به شکل دلخواه خود در آن تغییرات بدهید.

 

فونت هایی که توسط این نرم افزار طراحی میشوند در محیط ویندوز و همچنین تمام نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده هستند.

alihp بازدید : 130 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دانلود کامل یک سایت جهت مشاهده آفلاین

Offline Explorer Enterprise 6.7

 

 

 

 

محتوای برخی از سایت ها بسیار زیاد است. مثلا محتوای سایت های خبری گاهی به میلیون ها صفحه میرسد. تعداد صفحات سایت هایی که شامل مقاله، مطالب آموزشی، سرگرمی، و عکس هستند نیز بسیار زیاد است. این موضوع شامل انجمن های اینترنتی هم میشود.

 

نرم افزار Offline Explorer به شما این امکان را میدهد که کل محتویات یک سایت را دانلود کنید. این دانلود شامل صفحات متنی، عکس، و حتی موسیقی و فیلم هم میتواند باشد. سپس توسط همین نرم افزار میتوانید بدون نیاز به اینترنت، سایت های دانلود شده را بدون مشکل مرور کنید.

 

اگر شما مایل هستید آرشیو کل مطالب یک سایت را داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این صورت حتی اگر آن سایت یا بخشی از مطالب آن حذف شود شما میتوانید به نسخه آرشیو شده مراجعه کنید.

 

همچنین اگر محدودیت زمانی یا مکانی برای دسترسی به اینترنت دارید و میخواهید از مطالب یک سایت یا انجمن مشخص استفاده کنید، میتوانید توسط نرم افزار Offline Explorer تمام محتویات آن سایت را دانلود کرده و سر فرصت و بدون نیاز به اینترنت به آن مراجعه کنید.

 

در هنگام مراجعه به سایت های دانلود شده، محتویات و لینک صفحات دقیقا مطابق سایت اصلی بوده و بدون مشکل میتوانید در بین صفحات حرکت کنید.

alihp بازدید : 174 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش فیلم و آهنگ (پلیر)

VSO Media Player 1.3

 

 

 

 

کمپانی VSO به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای چندرسانه ای فعالیت میکند. اصلی ترین محصولات این شرکت، نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم (Video Converter) هستند که با وجود پولی بودن محبوبیت زیادی بین کاربران دارند.

 

اما به تازگی این کمپانی یک نرم افزار رایگان برای پخش فیلم و آهنگ هم تولید و منتشر کرده است. این نرم افزار VSO Media Player نام دارد و میتواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند.

alihp بازدید : 128 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

alihp بازدید : 134 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود مستند Worlds Most Dangerous Roads خطرناکترین جاده های دنیا

مستند Worlds Most Dangerous Roads خطرناکترین جاده های دنیا به بررسی خطرناکترین جاده های دنیا می پردازد و با سفر به مناطقی مانند رشته کوه های هیمالیا , آلاسکا , سیبری , گرجستان و ... به معرفی خطرناکترین جاده های کوهستانی , جنگلی , بیابانی و ... می پردازند و شما را با آن ها آشنا می سازد . خواهید دید که بسایری از این جاده ها علاوه بر دشواری های عبور و مرور از این جهت خطرناک نامیده می شوند که دارای راهزنانی (بیشتر…)

alihp بازدید : 176 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود مستند I Have Seen The Earth Change

مستند I Have Seen The Earth Change شما را به گوشه کناره های زمین می برد و شما را با تغییراتی که برای کشورهایی و ناحیه هایی که نمایش داده می شوند آشنا می سازد و سیر تحولی این تغییرات را بررسی می کند و به شما نشان می دهد . خواهید دید که مردمان جدید این نواحی چه تغییراتی در زندگی آن ها بوجود آمده است و آن ها چگونه با حفظ زندگی مدرن خود می کوشند که رسوم های اجداد خود را نیز حفظ نمایند و (بیشتر…)

alihp بازدید : 166 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
انیمیشن جذاب و دیدنی Mr Peabody And Sherman  آقای پیبادی و شرمن

 

آقای پبادی و شرمن انیمیشنی است که در سال ۲۰۱۴ در کشور آمریکا به صورت ۳D اکران گردیده است . این کارتون توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی دریم وورکز تولید شده است . و کارگردان مجموعه راب مینکوف است . ۷ مارس تاریخ دقیق اکران این مجموعه است . در این کارتون آقای پبتدی با یک سگ دوست میشود و اورا به عنوان حیوان خانگی خود قبول میکند آقای پیبادی متوجه میشود که این سگ از هوش خارق العاده ای برخوردار است و با بقیه موجودات فرق دارد اسم این سگ شرمن است . آن ها با هم دستگاهی را تولید کرده که با آن قادر میشوند در زمان سفر کنند . و اتفاقات جدید و جذابی برای آنها رقم بخورد و …
در این پست برای شما کاربران محترم نسخه پرده ای این انیمیشن را قرار داده ایم که به محض عرضه شدن نسخه های دیگر با کیفیت بهتر به پست اضافه خواهد شد .

alihp بازدید : 135 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود انیمیشن Anastasia آناستازیا با دوبله فارسی

انیمیشن Anastasia محصول سال 1997 کشور آمریکا می باشد که توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی Fox Animation Studios ساخته شده است و توسط Don Bluth و Gary Goldman کارگردانی شده است . این انیمیشن براساس فیلمی با همین عنوان که در سال 1956 اکران شده است ساخته شده است . داستان فیلم و انیمیشن آن براساس دختر جوان تزار نیکولای دوم است که از اعدام خانواده اش جان سالم به در می برد و در (بیشتر…)

alihp بازدید : 99 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت DVD تصویری

Xilisoft DVD Creator 7.1

 

 

 

 

میخواهید از فیلم هایی که روی کامپیوتر خود دارید یک DVD استاندارد بسازید که روی دستگاه های پخش خانگی قابل نمایش باشد؟ در این صورت باید از نرم افزارهای مخصوص ساخت فیلم DVD استفاده کنید.

 

بیشتر دستگاه های DVD خانگی بر خلاف کامپیوتر فقط فرمت استاندارد DVD را پخش میکنند. یعنی اگر فیلم های خود را به هر فرمتی هم تبدیل کرده و روی DVD بریزید باز هم روی این دستگاه ها قابل پخش نیست. مگر اینکه تبدیل به DVD تصویری شده باشد.

 

از دیگر مزایای DVD استاندارد تصویری است است که میتواند زیر نویس فیلم ها را نیز روی هر دستگاهی نمایش دهد (مثل فیلم های زیرنویس دار که از بیرون خریداری میکنید!)

 

نرم افزار Xilisoft DVD Creator یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت فیلم DVD است. با کمک این نرم افزار میتوانید فیلم مورد نظر خود را به همراه زیر نویس آن تبدیل به یک DVD تصویری کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 4,351
  • بازدید سال : 22,955
  • بازدید کلی : 804,492