loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 537 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango android ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124   اندروید

فرخی بازدید : 103 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk android ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 1.0.6   اندروید

فرخی بازدید : 105 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

weather clock android اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1   اندروید

alihp بازدید : 140 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود Minuum Keyboard - نرم افزار موبایل صفحه کلید حرفه ای


از ظاهر کیبورد گوشی خود خسته شده اید؟ اکنون با استفاده از این برنامه می توانید یک کیبورد ساده و در عین حال مناسب برای افزایش سرعت در تایپ و نوشتن در گوشی خود داشته باشید.  شما با یک کیبورد کاملا هوشمند و حرفه ای روبرو هستید که به صورت هوشمند غلط ها را برطرف می کند، برنامه با استفاده از الگوریتم های هوشمند خود قادر است به صورت خودکار غلط های موجود در متون را با سرعت بالا تشخیص و رفع کند. با کمک این برنامه کاربردی دیگر می توانید به راحتی و آسانی شروع به تایپ کردن کنید. حتی می توانید به دلخواه خود حروف الفبایی رو مرتب کند. این کیبورد قابلیت پیش بینی کلمات تایپ صوتی از طریق سرویس گوگل ویس نیز دارد.

alihp بازدید : 127 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Smart Alarm Clock - نرم افزار ساعت زنگدار هوشمند


این برنامه به این گونه کار می کند که حرکات شما را در وضعیت های مختلف خواب یعنی خواب عمیق، سبک، خواب دراز مدت بررسی می کند. این برنامه دارای سنسورهایی می باشد که بسیار قدرتمند و حرفه ای می باشند و حرکات شما را با حرکات عادی در زمان خواب بررسی می کنند و به شما می گویند در خواب چه حالتی را دارید. همچنین از این برنامه می توانید برای ساعت بیدار باش استفاده کنید، یعنی می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما با سبک مورد نظرتان شما را بیدار کند. این برنامه جالب و کاربردی را از دست ندهید.

alihp بازدید : 113 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Type Your Ringtone Pro - نرم افزار موبایل ساخت زنگ گوشی به صورت گفتاری


شما با یک برنامه بسیار جالب و کاربردی طرف هستید که به شما امکان می دهد تا هنگام دریافت تماس یا پیام گوشی همراه شما با شما حرف بزند. وارد برنامه شوید و کلماتی را که دوست دارید گوشی هنگام تماس یا پیام به شما بگوید تایپ کنید. اکنون می توانید به عنوان زنگ گوشی یا دریافت پیام آنرا قرار داده. می توانید برای هریک از مخاطبین خود یک رینگتون گفتاری مخصوص درست کنید تا در هنگام تماس آنها دچار مشکل نشوید. این برنامه دارای قابلیت کنترل سرعت گفتار، بدون محدودیت آهنگ زنگ و ... می باشد. این برنامه کاربردی و جالب را از دست ندهید.

alihp بازدید : 123 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود ZPlayer - نرم افزار موبایل موزیک پلیر قدرتمند

(92/12/18) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به 3.99.36b 

این برنامه یک پلیری ساده و بسیار کاربردی برای پخش فایل های صوتی در گوشی  اندرویدی می باشد. با ساتفاده از این برنامه کاربردی حتی می تواند ایستگاه های رادیویی را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کند. با استفاده از این نرمافزار می توانید فایل ها را ویرایش کنید. این پلیر از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، هندی و ... پشتیبانی می کند. همچنین نرم افزار صدای خروجی موسیقی بسیار رسا و قوی می کند. این برنامه دارای اکولایزرهای حرفه ای، امکان تقویت باس صدا، ویجت اختصاصی و ... میباشد. 

alihp بازدید : 134 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Titanium Backup - نرم افزار موبایل پشتیبان گیری

(92/12/18) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 6.1.5.4

ممکن است شما جزء کسانی باشید که در گوشی خود نرم افزارها و بازی های زیادی نصب می کنید و انتقال فایل زیادی دارید. پس بهتر است که همیشه از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و از دست دادن اطلاعات، نسخه پشتیبانی از فایل های خود داشته باشید.  Titanium Backup Pro بهترین و جامع ترین نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم افزارهای سیستمی و نصبی، تنظیمات مختلف، اطلاعات مموری و... فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی کنید.

alihp بازدید : 119 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (اندروید)

Jenga 1.8 Android Game

 

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی بازی برج سازی (Jenga) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی بر روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل اجرا است.

 

بازی برج سازی (Jenga) که در کشور ما به برج هیجان هم معروف است، از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های چند نفره در جهان است.

 

این بازی شامل تعداد زیادی مکعب های چوبی است که روی هم چیده میشود تا به صورت یک برج دربیاید. سپس هر کدام از طرفین بازی باید به نوبت یکی از مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کرده و آن را در بالای برج قرار دهد. هر چه برج بلند تر میشود حفظ تعادل آن سخت تر خواهد شد. و هر کس که باعث فروریختن برج شود بازنده است.

 

در نسخه اندرویدی این بازی که به صورت یک نفره یا دونفره قابل انجام است همان قوانین وجود دارد. شما باید با لمس کردن صفحه، مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کنید و در بالای آن قرار دهید.

فرخی بازدید : 92 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

آنتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند. امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان دستگاه گم شده و همچنین اسکن تمامی اپلیکیشن‌های شما جهت اطمینان از نبود ریسک امنیتی از قابلیت‌های دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

norton antivirus android آنتی ویروس موبایل Norton Security Antivirus 3.8.0.1200   اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 4,047
  • بازدید سال : 22,651
  • بازدید کلی : 804,188