loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 120 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Genuine Registry Doctor به شما کمک می کند ویندوز خود را ریجستری کنید و مشکلات ویندوز خود را رفع کنید . همیشه با سرعت کم و با نگرانی هنگ کرده با رایانه خود کار میکنید. اگر از ترس از هنگ کردن رایانه خود دارید و یا کار مهمی با کامپیوتر خود انجام میده اید پیشنهاد می شود این نرم افزار استفاده کنید. اگر مشاهده کرده باشید موقع هنگ سیستم شما فایل explorer شما بسته خواهد شد ولی این نرم افزار به شما کمک میکند این فایل باز باشد . این نرم افزار پایداری سیستم شما را به حداکثر می رساند. این نرم افزار به فارسی دکتر ریجستری نام دارد شما با دکتر ریجستری می توانید حفره های و مشکلات و هنگ کردن ناگهانی ویندوز را ترمیم کنید . این نرم افزار قابل دانلود از سایت دانلودها می باشد .

 

Genuine Registry Doctor 2.6.9.8 Downloadha رفع مشکلات ویندوز Genuine Registry Doctor 2.6.9.8

فرخی بازدید : 176 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 

Security Space برنامه های امنیتی دکتر وب Dr.Web Security Space & Anti Virus 9.0.1.04071

فرخی بازدید : 128 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایل های ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.6.0.2

فرخی بازدید : 150 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

FileZilla 3.8.0 نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

FileZilla 3.8.0 دسترسی به FTP با FileZilla 3.8.0

alihp بازدید : 166 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار کاهش مصرف جوهر چاپگر

Fine Print 8

 

 

 

 

مدیریت و کاهش مصرف جوهر: این فقط یکی از هنرهای نرم افزار FinePrint است!

 

نرم افزار کوچک و کاربردی FinePrint میتواند مدیریت پرینتر را بر عهده گرفته و به پرینت های شما سروسامان بدهد. این نرم افزار آنقدر محبوب است که در طی مدت کوتاهی 8 نسخه از آن منتشر شده است. و توانسته جایزه های متعددی را کسب کند.

 

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به کاهش مصرف جوهر پرینتر، ایجاد فرم و سربرگ، و همچنین بهینه سازی و طول عمر پرینتر اشاره کرد.

alihp بازدید : 196 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی فونت

Fontographer 5.2

 

 

 

 

از فونت های متداول خسته شده اید؟ یا طراح هستید و میخواهید با خلاقیت خودتان یک فونت خاص طراحی کنید؟ این مطلب را دنبال کنید!

 

نرم افزار Fontographer یک دستیار کامل برای طراحی فونت است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فونت کاملا اختصاصی برای خودتان طراحی کنید. که شامل تمام حروف و همچنین اعداد باشد. و یا میتوانید یک فونت موجود را ویرایش کرده و به شکل دلخواه خود در آن تغییرات بدهید.

 

فونت هایی که توسط این نرم افزار طراحی میشوند در محیط ویندوز و همچنین تمام نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده هستند.

alihp بازدید : 130 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دانلود کامل یک سایت جهت مشاهده آفلاین

Offline Explorer Enterprise 6.7

 

 

 

 

محتوای برخی از سایت ها بسیار زیاد است. مثلا محتوای سایت های خبری گاهی به میلیون ها صفحه میرسد. تعداد صفحات سایت هایی که شامل مقاله، مطالب آموزشی، سرگرمی، و عکس هستند نیز بسیار زیاد است. این موضوع شامل انجمن های اینترنتی هم میشود.

 

نرم افزار Offline Explorer به شما این امکان را میدهد که کل محتویات یک سایت را دانلود کنید. این دانلود شامل صفحات متنی، عکس، و حتی موسیقی و فیلم هم میتواند باشد. سپس توسط همین نرم افزار میتوانید بدون نیاز به اینترنت، سایت های دانلود شده را بدون مشکل مرور کنید.

 

اگر شما مایل هستید آرشیو کل مطالب یک سایت را داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این صورت حتی اگر آن سایت یا بخشی از مطالب آن حذف شود شما میتوانید به نسخه آرشیو شده مراجعه کنید.

 

همچنین اگر محدودیت زمانی یا مکانی برای دسترسی به اینترنت دارید و میخواهید از مطالب یک سایت یا انجمن مشخص استفاده کنید، میتوانید توسط نرم افزار Offline Explorer تمام محتویات آن سایت را دانلود کرده و سر فرصت و بدون نیاز به اینترنت به آن مراجعه کنید.

 

در هنگام مراجعه به سایت های دانلود شده، محتویات و لینک صفحات دقیقا مطابق سایت اصلی بوده و بدون مشکل میتوانید در بین صفحات حرکت کنید.

alihp بازدید : 174 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش فیلم و آهنگ (پلیر)

VSO Media Player 1.3

 

 

 

 

کمپانی VSO به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای چندرسانه ای فعالیت میکند. اصلی ترین محصولات این شرکت، نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم (Video Converter) هستند که با وجود پولی بودن محبوبیت زیادی بین کاربران دارند.

 

اما به تازگی این کمپانی یک نرم افزار رایگان برای پخش فیلم و آهنگ هم تولید و منتشر کرده است. این نرم افزار VSO Media Player نام دارد و میتواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند.

فرخی بازدید : 116 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final

فرخی بازدید : 178 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۱۳۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Excelent Landscapes HD Wallpapers 142 130 والپیپر طبیعت Excelent Landscapes HD Wallpapers

فرخی بازدید : 147 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Passmark PerformanceTest 8.0 می توانید اطلاعات سخت افزار و نرم افزار خود را ببینید . با این نرم افزار میتوانید مشخصات سخت افزار ها را ببینید و یکی از ویژگی های این نرم افزار نوع علمکرد سخت افزار هاست می توانید ببینید که ببینید میزان مصرف Cpu و میزبان مصرف Ram  ،و می توانید اطلاعات و میزان دمای سخت  ها را به صورت کامل ببینید . این نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد.

 

Passmark PerformanceTest 8.0 بررسی و نمایش اطلاعات سخت افزار Passmark PerformanceTest 8.0

فرخی بازدید : 149 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.8.0.122 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.122 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer 3.8.0.122 نرم افزار پلیرمحبوب KMPlayer 3.8.0.122

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 4,036
  • بازدید سال : 22,640
  • بازدید کلی : 804,177