loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 84 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

متن پیامکهای جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ۹۳

Love sms 93

love sms 93 اس ام اس عاشقانه ۹۳

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد
بی خبر باشی و از دور پیامی برسد
در دفتر عشق زنده نگه داشته ام یاد تو را
از خدا می طلبم زندگی شاد تو را

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

از عاشقی پرسیدند: چرا کور شدی؟
گفت: چشمانم را دوست داشت، فدایش کردم!

sms asheghaneh 93

یاباش یا برو….
نمیخواهم از دور مراقبم باشی…
از دور دوستم بداری…
باشی اما من در لحظاتم حست نکنم
یاباش یا برو…

پیامک عاشقانه

دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !!!
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام …

اس ام اس عاشقانه غمگین

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند …

اس ام اس عاشقانه سنگین

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم …
هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !

اس ام اس عاشقانه توپ

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم …
پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن …

اس ام اس عاشقانه خفن

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند !

اس ام اس عاشقانه زیبا

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است ؛ آرام فاتحه ای بخوان …
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد !

sms asheghaneh 93

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را

اس عاشقانه -sms asheghaneh 93

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند …

sms asheghaneh 93

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 28,317
  • بازدید کلی : 809,854