loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 103 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

نگاه از تو نمیگیرم....

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

ولی...افسوس...این رویاست....

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....

تو با من مهربان بودی...

واین رویا چه زیبا بود....

ولی.... افسوس.... که رویا بود....

http://leilaaaaa.blogfa.com/

توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

نگاه از تو نمیگیرم....

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

ولی...افسوس...این رویاست....

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....

تو با من مهربان بودی...

واین رویا چه زیبا بود....

ولی.... افسوس.... که رویا بود....

http://leilaaaaa.blogfa.com/

 

 

 

وقتي دلم به درد مياد و کسي نيست به حرفهايم گوش کند،


 وقتي تمام غمهاي عالم در دلم نشسته است، 


وقتي احساس مي کنم دردمند ترين انسان عالمم... وقتي تمام عزيزانم با من غريبه مي شوند...


 و کسي نيست که حرمت اشکهاي نيمه شبم را حفظ کند... وقتي تمام عالم را قفس مي بينم... 


 

بي اختيار از کنار آنهايي که دوسشان دارم.. بي تفاوت مي گذرد...

 

 

 

من در این دلواپسی ها نشسته ام تنها....


می خواهم با تو سخن بگویم....


می خواهم باز چهره ات را با همان لبخند کودکانه ببینم...


می خواهم هر چه انتهایش به اسم تو و یاد تو ختم می شود...


شعر هایم ناتمام ماندند...اسیر دلتنگی شدم من...


و خواب مرا به رویای با تو بودن می رساند...


کاش خیابان های شلوغ سهم ما نبود...


اما..غصه ای نخواهم خورد...اشکهایم را برای شانه های تو ذخیره خواهم کرد...


حرف های ناتمامم را به روی دیوار قلبم حک می کنم و با دیدنت همه را تکمیل می کنم...


 

پاییز از راه می رسد و ما دوباره به بودن و رسیدن به انتهای جاده ی سرنوشت می اندیشیم...

برچسب ها متن , زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 30,413
  • بازدید کلی : 811,950