loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 156 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد محضرنیا به نام شب یلدا با بالا ترین کیفیت
ترانه : سعید موذنی ، آهنگ : حامد محضر نیا ، تنظیم : استار باند ، میکس و مستر : آوا رکورد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا :

شب اول زمستون و توی خونه پر مهمون و

با تموم سردی این شب پر گرمی دلامون و

صحبت از گذشته هامون و از همه خاطره هامون و

آسمون می زنه نم نم روی شیشه برف و بارون و

“شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو “(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شب یلدا

♫♫♫♫♫♫

قسمت هر کسی بین شعرای حافظ این شب

قسمتت با من رقم خورد مثل یه موجزه امشب

توی این هوای عالی تو شب.بلند یلدا

چه تماشایی با تو برفی که میاد تا فردا

شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو

شب یلدا مو کل آرزو هامو زیبایی دنیا مو

تقسیم می کنم با تو آرامش این سال و

دلچسبی این حال ونیتم تو هر فال و تقسیم می کنم با تو

تقسیم می کنم با تو

MP3 – 320

Hamed Mahzarnia – Shabe Yalda

MP3 – 128

Hamed Mahzarnia – Shabe Yalda

 

برگرفته از سایت پاپ موزیک pop-music.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 725
  • بازدید سال : 30,597
  • بازدید کلی : 812,134