loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 120 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان ابراهیمی به نام آرامش با بالا ترین کیفیت
آهنگ : راشید ، میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام آرامش :

وقت آرامش وقت حرفای نو وقت رفتن تو دنیای تو

دل به دریا زدن شب و رویای تو محو حرفای تو

روبه روی منی روبه روی بهار با یه احساسمون

کهکشون چشات پر نور امید دل پاکت بی قرار

دوست دارم رویای من دوست دارم با من بمون

دوست دارم می فهممت دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام آرامش

♫♫♫♫♫♫

وقت آرامش وقت حرفای نو وقت رفتن تو دنیای تو

دل به دریا زدن شب و رویای تو.محو حرفای تو

روبه روی منی روبه روی بهار با یه احساسمون

کهکشون چشات پر نور امید دل پاکت بی قرار

دوست دارم رویای من دوست دارم با من بمون

دوست دارم می فهممت دوست دارم

MP3 – 320

Iman Ebrahimi – Aramesh

MP3 – 128

Iman Ebrahimi – Aramesh

 

برگرفته از سایت پاپ موزیک pop-music.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 2,638
  • بازدید سال : 29,441
  • بازدید کلی : 810,978