loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 348 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ شنیدنی و بسیار زیبای خورشید فردا با صدای محمد اصفهانی + متن ترانه

ترانه سرا : اهورا ایمان

”دانــلود با کـیفیـت اورجـینـال  320 , 128+ پـخـش آنـلایـن “

[ جهت تکمیل شدن آرشیو سایت ]

دانلود آهنگ شنیدنی خورشید فردا با صدای محمد اصفهانی

با من از سایه نگو، خورشیدِ فردا مالِ ماست

تو که باورم کنی، عشقِ یه دنیا مالِ ماست

شب نگو، شِکوه نگو ، قلبِ ستارهِ روشنه

غم نگو، غصه نگو، وقتی دلتِ پیش منه

دست به دستِ من بِده، پا به پایِ من بیا

بخون امروز مالِ عشق، بگو فردا مالِ ماست

تازه شو مثل ترانه تازه شو

پَر آوازت رو آسمون بده

فرصت گفتن رو از خودت نگیر

واژه‌های خسته رو اَمون بده

بگو از روشنِ بارونِ خدا

بگو از سبزیِ خاک و خاطره

از نسیم نفسِ سنگ و درخت

بگو از شبنمِ پُشت پنجره

دست به دستِ من بده ، پا به پایِ من بیا

بخون امروز مالِ عشق، بگو فردا مال ماست…

 

 

 

 

بگو فردا مال ماست…

 

   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320

برگرفته از سایت نیوصدا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,141
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,141
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 31,013
  • بازدید کلی : 812,550