loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 160 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد علی جهانیان به نام کی بهتر از تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : هادی زینتی / آهنگ : علی جهانیان / تنظیم : سروش کاظمی)

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام کی بهتر از تو

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Jahanian – Ki Behtar Az To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Jahanian – Ki Behtar Az To

——————————————-

متن آهنگ جدید علی جهانیان به نام کی بهتر از تو

واسه من کی بهتر از تو بهتر از تویی که هستی

بهتر از تویی که اینجا روبروی من نشستی

واسه تو کی بهتر از من ، من دیوونه تر از تو 

جز تو عشقی رو نمیخوام واسه من کی بهتر از تو

آسون نیست واسه من تنهایی

تو واسه ام مثه یک رویایی

حالم خوبه وقتی تو اینجایی

*************

حتی وقتی که تو هستی من دلم تنگ تو میشه

دل من دست خودش نیست اینم از دیوونگیشه

حال من خوبه همیشه من کنار تو میخندم

تو باید فهمیده باشی من به تو علاقمندم

آسون نیست واسه من تنهایی

تو واسه ام مثه یک رویایی

حالم خوبه وقتی تو اینجایی

 

برگرفته از سایت توپ صدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 2,119
  • بازدید سال : 31,991
  • بازدید کلی : 813,528