loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 103 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به همراه مهدی جاوید و بهیاد به نام حس خاص با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه پاپ : نسیم قصیوند / تکست رپ : مهدی جاوید )

(تنظیم : شهاب مقدم / میکس و مسترینگ : دی جی عابد )

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش و مهدی جاوید و بهنیا به نام حس خاص

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeid Asayesh & Mehdi Javid & Behnya – Hesse Khas

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeid Asayesh & Mehdi Javid & Behnya – Hesse Khas

———————————

متن آهنگ سعید آسایش مهدی جاوید و بهنیا به نام حس خاص

سعید آساش :

اینجور که من دوستت دارم کسیرو دوست نداشتم

من خیلی وقته خودمو پیش تو جاگذاشتم

چه کار با من کردی که تا هرجایی پا میذارم

تو حرفام حرفی غیر حرف تو روی لبام نذارم

این دیگه دل نیست که دیگه دل عاشق دلت شد

حس خوب چشمای تو آخر دل منو برد

چه کار با من کردی که جز تو دیگه دل نبستم

دستات اگه نباشه سردمه میلرزه دستم

************

تو دلم غیر عشق تو هیچ چیزی موندنی نیست واسه من

واسه من مثل چشم تو خواستنی نیست تو دلم

************

مهدی جاوید :

بیا دستاتو بذار توی دستای سردم / چه روزایی که بدون تو سر میکردم

عشق منی بیا لفتش نده / بیا دستاتو بده تا که حسش نره

جلوهرکی رفتی از بس که هستی / از هرچی خوشگله تو خوشگلتر

دل همه رو بردی از بس که تردی / فراموش کردنت خب مشکل تر

امشب کنارتو خیلی هاتم / فقط عاشق خنده هاتم

امشب ثانیه ها کشندس / پس هر ثانیه رو ما از دست ندیم

ایندفعه امشبو فاز دنسی / داری با موزیک خوب میرقصی

بهیاد :

نگاه تو چی داشت که من از وقتی تورودیدم عشقم

دیگه چشمامو بستمو هیچکسی رو ندیدم عشقم

تو دلم غیر عشق تو هیچ چیزی موندنی نیست واسه من

واسه من مثل چشم تو خواستنی نیست تو دلم

اینجور که من دوستت دارم کسیرو دوست نداشتم

من خیلی وقته خودمو پیش تو جاگذاشتم

چه کار با من کردی که تا هرجایی پا میذارم

تو حرفام حرفی غیر حرف تو روی لبام نذارم

این دیگه دل نیست که دیگه دل عاشق دلت شد

حس خوب چشمای تو آخر دل منو برد

چه کار با من کردی که جز تو دیگه دل نبستم

دستات اگه نباشه سردمه میلرزه دستم

 

برگرفته از سایت تاپ صدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 2,378
  • بازدید سال : 29,181
  • بازدید کلی : 810,718