loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 181 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود ترانه جدید وبسیار زیبای مترو محسن چاوشی با پخش آنلاین در سایت ملودی فا

لینک دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی با نام مترو مستقیم از سرور سایت است

پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی مترو در ادامه مطلب موجود است

متن آهنگ مترو محسن چاوشی در ادامه مطلب موجود است

پیشنهاد میکنیم که حتما آهنگ مترو از محسن چاوشی را دانلود کنید

امیدواریم که از دانلود اهنگ جدید مترو با صدای محسن چاوشی خوشتان بیاید

برای دانلود ترانه جدید مترو محسن چاوشی به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود ترانه جدید مترو محسن چاوشی

 

متن ترانه مترو محسن چاوشی

توی ماشین

توی مترو

تو اتاقم

تو خیالم

توی  جاده

تو خیابون

سرکارم

پشت فرمون

 

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

 

وقتی چشمات بازه بازن یا که چشمات خوابه خوابن

وقتی گرمه وقتی سرده

 

وقتی دنیا پر درده

وقتی قلبم زیر پاته یا که بارون تو چشاته

 

دانلود آهنگ محسن چاوشی مترو

 

وقتی تلخی وقتی زهری وقتی با من میگی قهری

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

 

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

بعضی وقتا خود زخمی

 

من ببازم یا نبازم

هر چی شد دوباره بازم

 

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

 

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

به تو فکر میکنم و به تو فکر میکنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 30,123
  • بازدید کلی : 811,660