loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 85 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

علیزاده

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی محمد علیزاده به نام فکرشم نکن با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، ملودی : محمد علیزاده ، تنظیم : میلاد ترابی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن :

فکرشم نکن ، دوباره با خیالت عاشقم نکن

تو مال من نمیشی دل خوشم نکن

فکرشم نکن

منتظر نباش اگر چه غرق دل تو اشک و گریه هاش

نمی ذارم بیاد به گوش تو صداش منتظر نباش

حالا که یکی دیگه کنارت

تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتت

تو واسم یه عکسی روی میز من

قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من

 فکرشم نکن ، فکرشم نکن دوباره مثل اون روزا

یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا

من بی تو یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم

فکرشم نکن

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن

♫♫♫♫♫♫

بعضی حرفا می سوزونه قلب آدم و

بعضیا یه حرفایی میگن به آدم و

کاش تو مثل بقیه نبودی با دلم

درد عشق تو رو کشیدم.ای خدا دلم

حالا که یکی دیگه کنارت

تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتت

تو واسم یه عکسی روی میز من

قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من

 فکرشم نکن ، فکرشم نکن دوباره مثل اون روزا

یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا

من بی تو یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم 

MP3 – 320

Mohammad Alizadeh – Fekresham Nakon

MP3 – 128

Mohammad Alizadeh – Fekresham Nakon 

منبع:http://pop-music.ir/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 30,369
  • بازدید کلی : 811,906