loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 229 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ بسیار زیبای سلام با صدای فریدون آسرایی + متن ترانه

دانلود آهنگ سلام از فریدون آسرایی

.: به درخواست کاربران سایت :.

salam دانلود آهنگ سلام از فریدون آسرایی

متن آهنگ فریدون آسرایی با نام سلام:

سلام ای ناله ی بارون

یلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من

هنوزم دوستش دارم

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای آه تو آیینه

سلام شب های دل کندن

هنوزم دوستش دارم

♫♫♫♫♫♫

“تو روز و روزگار من

بی تو روزای. شادی نیست

تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست”(دو بار)

“یه بی نشونم تو این خزون

یه بیقرارم یه نیمه جون

منو از خودت بدون”(دو بار)

سلام ای ناله ی بارون

یلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من

هنوزم دوستش دارم

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای آه تو آیینه

سلام شب های دل کندن

هنوزم دوستش دارم

 

  آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 4.5 مگابایت

 

http://www.new3da.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 971
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 971
  • بازدید ماه : 971
  • بازدید سال : 30,843
  • بازدید کلی : 812,380