loading...
خط پارسی
فرخی بازدید : 149 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میثم ابراهیمی به نام دوست دارم + متن آهنگ

آهنگ : علی عبدالمالکی / ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، تنظیم : حامد برادران

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

 

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

امروز پر از شوق چشمای من

با تو پر از عشق روزای من

نبض من داره با نفسات میزنه

قلب من تو هر تپش صدات میزنه

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

تگ دوم آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون.چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید 


دانلود با لینک مستقیم 

منبع:http://smusic.ir/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما کدام موضوع برای مطالب جدید بهتر است؟
    پیوندهای روزانه
    اهنگ های پاپ ایرانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1459
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 6,950
  • بازدید سال : 25,554
  • بازدید کلی : 807,091